من از دوراهی متنفرم......

من از دوراهی متنفرم......

اخ خدا دارم خفه میشم...........................

دلم میخواد داد بزنم ......................

خیلی بده . تو که میدونی من از دوراهی متنفرم چند بار میخوایی منو تو این شرایط بذاری.

تو که بهتر منو میشناسی.چرا........هان.... چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا باید تحمل کنم . حق حرف زدن هم ندارم.خودت گفتی شکایت کردن ممنوع. خب حداقل یه راه حل بده.

تنها موندم با تصمیمی که گرفتنش خیلی سخته .

از یه طرف غرورم و از طرف دیگه ..........

خدا...... چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

کمکم کن خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.....................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 28 فروردين 1393 ] [ 10:20 PM ] [ ]
[ ]